За перші два тижні квітня перегляд відеосервісу YouTube зріс на 50% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, говориться в дослідженні аналітичної компанії Nielsen.
У дослідженні відзначається, що в основному глядачі відеохостингу цікавляться прикладним контентом. Так, великою популярністю користуються ролики про те, як підстригтися в домашніх умовах, як полагодити техніку, меблі, як правильно мити руки тощо.
Аналітики вказують, що на YouTube припадає близько 20% загального перегляду потокового відео в світі. За перший тиждень квітня глядачі подивилися 32 млрд хвилин контенту, а той час як у квітні минулого року цей показник сягав 15 млрд хвилин.
Також генеральний директор YouTube Сьюзен Вожицьки розповіла, що сервіс забезпечив понад 10 млрд показів роликів із достовірною інформацією про пандемію.
Нагадаємо, що раніше Євросоюз закликав Netflix не показувати відео у високій роздільній здатності, щоб не збільшувати навантаження на інтернет, яке і так зросло в зв'язку з тим, що люди залишаються вдома через коронавірус, після чого відеосервіс знизив якість відео на 25%.