Кар'єра в компанії DEPS

Відкриті вакансії:

1. Директор з розвитку бізнесу

Обов’язки:

  • Всебічний аналіз ринків збуту напрямку телеком та суміжних галузей
  • Розвиток існуючих та пошук нових напрямків діяльності
  • Розробка стратегії запуску нових напрямків
  • Участь у виставках та конференціях
  • Проведення фінансового розрахунку нових напрямків
  • Запуск погоджених проектів (Start Up) з проектною командою
  • Підготовка звітів
  • Формування позитивного іміджу компанії

Вимоги:

  • Підтверджений успішний досвід запуску нових напрямів/продуктів
  • Досвід управління розвитком бізнесу у структурних компаніях від 5 років
  • Знання телекомунікаційного ринку
  • Високі управлінські та аналітичні навички
  • Високі комунікативні навички
  • Досвід побудови ринкових прогнозів
  • Проектний підхід при вирішенні задач
  • Володіння англійською на рівні Upper Intermediate та вище.
  • Вища технічна освіта (радіоелектроніка, комп’ютерні системи)
  • Додаткова освіта в галузі менеджменту буде перевагою

Умови:

  • Робота в стабільній компанії
  • Офіційне працевлаштування. Соціальні гарантії
  • Амбітні завдання
  • Комфортний офіс
  • Корпоративні цікавості та мотиваційний пакет

Надсилайте Ваше резюме на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

2. Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами

Обов’язки:

  • Супровід діючих договорів (робота із замовленнями, контроль відвантаження та розрахунків, контроль правильності виписки документів і тп)
  • Робота над новими проектами
  • Проведення консультацій та переговорів з організаторами конкурсних торгів на своєму рівні
  • Підготовка КП або тендерної пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів
  • Підготовка договорів конкурсних торгів та узгодження всіх нюансів щодо них з юридичним відділом

Вимоги:

  • Освіта середня спеціальна / вища (бажано технічна)
  • Досвід у формуванні та підтримці ділових зв’язків із ключовими клієнтами у B2B і B2G сегментах
  • Досвід роботи в телеком, ІТ-сфері буде перевагою
  • Навички ділового спілкування, вміння переконувати
  • Аналітичні здібності, уважність, уміння працювати з великими обсягами інформації, клієнтоорієнтованість, відповідальність

Умови:

  • Комфортний та сучасний офіс поруч із метро Голосіївська та Васильківська
  • Офіційне працевлаштування та соціальний пакет згідно КЗпП України
  • Конкурентну та своєчасну з/п
  • Повна зайнятість: Пн-Пт 9:00 — 18:00
  • Безкоштовне внутрішнє навчання

Надсилайте Ваше резюме на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

3. Менеджер з продажу

Обов’язки:

  • Повний супровід клієнта
  • Консультація, обслуговування і підтримка клієнтів
  • Підбір необхідного обладнання
  • Документальний супровід угод
  • Виставлення рахунків
  • Контроль дебіторської заборгованості

Вимоги:

  • Вища освіта (бажано:телекомунікації, електроніка, радіотехніка)
  • Технічна грамотність
  • Грамотна мова
  • Навички складання комерційних пропозицій
  • Навички ведення результативних переговорів
  • Досвід роботи в 1С

Умови:

  • Графік: п’ятиденка (9:00 — 18:00)
  • Офіційне оформлення
  • Внутрішнє навчання

Надсилайте Ваше резюме на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

4. Менеджер з продажу (Львів, с. Пасіки-Зубрицькі)

Обов’язки:

  • Повний супровід клієнта
  • Консультація, обслуговування і підтримка клієнтів
  • Підбір необхідного обладнання
  • Документальний супровід угод
  • Виставлення рахунків
  • Контроль дебіторської заборгованості

Вимоги:

  • Вища освіта (бажано: телекомунікації, електроніка, радіотехніка)
  • Технічна грамотність
  • Грамотна мова
  • Навички складання комерційних пропозицій
  • Навички ведення результативних переговорів
  • Досвід роботи в 1С

Умови:

  • Графік: п’ятиденка (9:00 — 18:00)
  • Офіційне працевлаштування та соціальний пакет згідно КЗпП України.
  • Конкурентну та своєчасну з/п.
  • Повна зайнятість: Пн-Пт з 9:00 – 18:00.
  • Безкоштовне внутрішнє навчання.

Надсилайте Ваше резюме на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

5. Провідний юрисконсульт

Обов’язки:

  • Договірна робота, в тому числі ЗЕД
  • Складання внутрішньо корпоративних документів, таких як положення, порядки, накази на підприємстві тощо
  • Ведення комунікаційного листування з державними органами, клієнтами, контрагентами
  • Претензійно-позовна робота, представництво інтересів компанії у судах
  • Представлення інтересів компанії у контролюючих та правоохоронних органах, супроводження перевірок
  • Надання консультацій керівництву та співробітникам компанії щодо застосування чинного законодавства України у питаннях діяльності компанії

Вимоги:

  • Вища юридична освіта, поглиблені знання цивільного, господарського, податкового права
  • Досвід роботи на аналогічній посаді протягом не менше 5 років, здатність вирішувати складні правові питання
  • Відмінні аналітичні, комунікаційні та переговорні навички, високий рівень самоорганізації, націленість на результат, відповідальність, уважність, вміння розставляти пріоритети​
  • Високий рівень володіння англійською мовою (бажано)
  • Наявність діючого адвокатського свідоцтва (буде перевагою)

Умови:

  • Комфортний та сучасний офіс поруч із метро Голосіївська та Васильківська
  • Офіційне працевлаштування та соціальний пакет згідно КЗпП України
  • Конкурентну та своєчасну з/п
  • Повна зайнятість: Пн-Пт 9:00 — 18:00
  • Безкоштовне внутрішнє навчання

Надсилайте Ваше резюме на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

6. Керівник монтажної групи

Обов’язки:

  • Виїзд на об’єкти до клієнтів для проведення аудиту, організації робіт з монтажу та налаштуванню обладнання
  • Проведення калькуляції вартості робіт по монтажу/налагодженню обладнання
  • Взаємодія з інженерами ТД для організації робіт по налаштуванню змонтованого обладнання
  • Взаємодія з іншими підрозділами компанії для просування послуги з виконання монтажних, пусконалагоджувальних робіт
  • Ведення звітності та документації з питань виконаних робіт

Вимоги:

  • Досвід роботи на аналогічній посаді не менше 2 років
  • Досвід роботи в телекомунікаційному напрямку
  • Досвід роботи з електроустаткуванням
  • Наявність посвідчення з енергобезпеки не нижче 3 групи
  • Вміння працювати в команді та керувати підлеглими
  • Грамотне мовлення, логічне мислення
  • Активна життєва позиція, відповідальність
  • Впевнений користувач ПК

Умови:

  • Робота в Києві та області, можливі нетривалі відрядження по Україні.
  • Комфортне робоче місце в пішій доступності від ст.м. Голосіївська та Васильківська
  • Офіційне працевлаштування, соціальні гарантії.

Надсилайте Ваше резюме на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

7. Працівник на склад, комплектувальник

Обов’язки:

  • Підбір товару на складі і видача його клієнтам по виписаним накладним
  • Відбір, упаковка і підготовка до відправки перевізником товару
  • Участь в інвентаризаціях складу
  • Участь в прийманні та перерахунку нового товару перед його проведенням на склад

Вимоги:

  • Відповідальне відношення до своїх обов’язків
  • Уважність, пунктуальність
  • Уміння і бажання працювати в колективі та бути його частиною

Умови роботи:

  • Офіційне оформлення, соціальні гарантії
  • Виплати ЗП вчасно і без затримок
  • П’ятиденка з 9:00 до 18:00

Надсилайте Ваше резюме на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

8. Консультант 1С

Обов’язки:

  • Вирішення проблем користувачів по роботі в 1С 8.2 УПП та 1С 8.2 «Бухгалтерія»
  • Розробка звітів, інтерфейсів та друкованих форм 1С 8.2
  • Складання документації, навчання та консультація користувачів
  • Налаштування робочого оточення користувачів по роботі з 1С
  • Підтримка роботи з системою FlyDoc, програмами звітності та обміну електронними документами
  • Допомога в перепроведеннях баз 1С

Вимоги:

  • Вища освіта
  • Досвід консультування користувачів 1С
  • Знання основ бухгалтерського обліку
  • Уміння працювати в команді
  • Відповідальність, уважність

Умови роботи:

  • Графік 9.00-18.00 (пн.- пт.)
  • Офіційне працевлаштування, соціальні гарантії
  • Комфортне робоче місце. Офіс в пішій доступності від станцій м. Голосіївська, Васильківська

Надсилайте Ваше резюме на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

9. Бухгалтер по роботі з постачальниками

Обов’язки:

  • Перевірка та відображення первинних документів від постачальників в програмі 1С (послуги, ОЗ, МНМА, МШП);
  • Звірка взаєморозрахунків з контрагентами, врегулювання розбіжностей;
  • Контроль відображення операцій по рахункам обліку 631, 3711, 10, 11, 13, 20, 22
  • Робота в MeDoc, Вчасно, FlyDoc, обмін електронними документами з постачальниками
  • Проведення в програмі 1С вихідних банківських платежів
  • Відображення в програмі 1С первинних документів по операціям між організаціями, що входять до складу групи
  • Контроль наявності оригіналів первинних документів
  • Участь у процедурі щорічного обов'язкового аудиту. 

Вимоги:

  • Відповідний досвід роботи від 2 років
  • Впевнений користувач 1С, m.e.doc, Вчасно.

Умови роботи:

  • Графік: п’ятиденка (9:00 — 18:00)
  • Офіційне оформлення, соціальні гарантії
  • Комфортний офіс неподалік ст.м. Голосіївська.

Надсилайте Ваше резюме на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

10. Бухгалтер з обліку ПДВ

Обов’язки:

  • Облік вхідних податкових документів
    • відображення в обліковій системі податкових накладних та розрахунків коригування, отриманих від постачальників
    • відображення в обліковій системі внутрішньогрупових податкових документів відповідно до встановлених правил
  • Контроль правильності оформлення податкових документів
    • перевірка відповідності вхідних податкових накладних та розрахунків коригування первинним документам
    • контроль коректності заповнення податкових документів з урахуванням вимог чинного законодавства
  • Реєстрація вхідних розрахунків коригування до податкових накладних в ЄДРНП у встановлені законодавством строкиЗакриття регістрів податкового обліку
    • підготовка та закриття регістрів податкового обліку за підсумками кожного звітного періоду
    • контроль правильності відображення облікових даних на рахунках бухгалтерського обліку з ПДВ
  • Формування та подання декларацій з ПДВ по групі компаній у встановлені законодавством строки.
  • Розблокування податкових документів
    • проведення процедури розблокування податкових накладних та розрахунків коригування
    • участь у розгляді справ у контролюючих органах щодо розблокування податкових документів
    • формування та подання таблиці даних платника ПДВ
    • контроль врахування поданої таблиці у наступних звітних періодах

Посада передбачає відповідальність за ведення податкового обліку з ПДВ з дотриманням норм податкового законодавства, що забезпечує фінансову стабільність компанії.

Вимоги:

  • Вища освіта у сфері бухгалтерського обліку, фінансів або економіки
  • Досвід роботи бухгалтером з ПДВ від 2 років
  • Знання податкового законодавства України, зокрема з питань ПДВ
  • Впевнений користувач 1С, m.e.doc, 1С Звіт та офісного ПЗ
  • Уважність, відповідальність та аналітичне мислення

Умови роботи:

  • Графік: п’ятиденка (9:00 — 18:00)
  • Конкурентна та вчасна заробітна плата
  • Офіційне оформлення, соціальні гарантії
  • Комфортний офіс неподалік ст.м. Голосіївська

Надсилайте Ваше резюме на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

11. Слюсар-сантехнік

Обов’язки:

  • Монтаж, ремонт та обслуговування сантехнічних систем
  • Виявлення та усунення несправностей
  • Робота з різними матеріалами: метал, пластик, кераміка
  • Оцінка стану систем та прийняття рішень щодо їх ремонту або заміни

Вимоги:

  • Знання про різні типи труб, сантехнічного обладнання
  • Розуміння систем водопостачання та водовідведення
  • Досвід роботи з технічними кресленнями та схемами

Умови роботи:

  • Графік: п’ятиденка (9:00 — 18:00)
  • Офіційне оформлення, соціальні гарантії
  • Можливість навчання та розвитку, цікаві задачі

Надсилайте Ваше резюме на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

12. Робітник на виробництво патчкордів

Обов’язки:

  • Участь у всіх процесах виробництва оптичних патчкордів
  • Можливість навчання в процесі роботи
  • Співробітник буде задіяний на етапах намотки, зачистки, склейки, полірування, перевірки і тестування кабелю

Вимоги:

  • Уважність, організованість
  • Здатність виконувати монотонну роботу
  • Відповідальне відношення до роботи

Умови роботи:

  • Відрядна оплата праці (залежить від кількості виробленої продукції)
  • Графік: п’ятиденка 9:00 — 18:00
  • Офіційне оформлення, соціальні гарантії, своєчасна виплата ЗП
  • Місце розташування — в пішій доступності станція м. Голосіївська

Надсилайте Ваше резюме на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Запорукою успіху будь-якого підприємства є колектив. Основа DEPS - це команда професіоналів, які володіють великими теоретичними та практичними знаннями та успішно працюють в телекомунікаційній сфері. Фахівці компанії займаються постійним моніторингом ситуації на ринку, що дозволяє пропонувати нашим клієнтам тільки сучасні технологічні рішення і розвивати перспективні напрямки бізнеса. Успішне функціонування DEPS протягом багатьох років стало можливим тільки завдяки згуртованому колективу співробітників та їхній ефективній роботі. Основним принципом діяльності компанії є клієнтоорієнтованість. Це означає, що фахівці DEPS максимально враховують потреби клієнтів і партнерів, починаючи з їхнього першого звернення, закінчуючи гарантійним і післягарантійним обслуговуванням.

DEPS постійно інвестує в підвищення кваліфікації своїх співробітників, дозволяючи їм рухатися вгору по кар'єрних сходах, покращувати свої знання та навички, розвиватися разом з компанією. Ми заохочуємо атмосферу довіри і відкритості всередині підприємства, адже саме наші співробітники формують культуру компанії, представляють її на вітчизняному та міжнародному ринках. Це сприяє встановленню міцних взаємин і ефективній взаємодії як всередині підприємства, так і в роботі з клієнтами.

Робота в DEPS - це:

  • Професійний розвиток всередині найбільшої компанії на телекомунікаційному ринку України
  • Перспектива кар'єрного росту
  • Згуртований і дружний колектив фахівців, які віддані своїй справі
  • Гідна оплата праці, що стимулює до постійного розвитку
  • Цікава робота, яка дозволяє розкрити потенціал кожного співробітника
  • Стабільність і впевненість в майбутньому

Успішний співробітник DEPS - це:

Амбіційна і цілеспрямована людина, яка віддана своїй роботі і готова працювати на результат, просуваючи тим самим компанію на сучасному ринку. Ми високо цінуємо співробітників, які вміють працювати в команді і докладають максимум зусиль для досягнення загального результату компанії.

Ви можете стати частиною DEPS, відправивши резюме на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

В резюме бажано вказати назву посади, на яку Ви претендуєте. Всі отримані особисті дані будуть розглянуті з дотриманням конфіденційності та занесені в нашу базу резюме. Як тільки в компанії буде відкрита вакансія, яка буде відповідати Вашим здібностям і побажанням, ми запросимо Вас на співбесіду.

Ми приєдналися до бойкоту російської та білоруської продукції. Слава Україні!

We joined the boycott of russian and belarusian products. Glory to Ukraine!!

прапор України