Apple став першим світовим брендом, вартість якого перевищила $1 трлн, причому цей показник на 15% вище за результати минулого року. Про це повідомляє агентство Reuters із посиланням на глобальний рейтинг BrandZ від Kantar.
Примітно, що компанія Apple третій рік поспіль утримує титул найдорожчого бренду у світі. Слідом за нею у переліку розташовуються Google Alphabet, вартість якого збільшилася на 30%, до $753 млрд, і Microsoft з $713 млрд (зростання на 42%).
Четверте місце займає Amazon – його вартість сягає $576,6 млрд (+23%), а п'яте – McDonald's. Він покращив свої результати на 16%, до $221,9 млрд. Замкнув шістку виробник ШІ-чіпів Nvidia, його показники зросли майже втричі, перевищивши $200 млрд.
"Apple стабільно вміє пропонувати продукти, послуги та обмін повідомленнями, що викликає резонанс у споживачів, створюючи сильну відданість бренду", – пояснює аналітик Counterpoint Варун Мішра.
Варто відзначити, що дослідження охопило понад 4,3 млн інтерв'ю зі споживачами про 21 000 брендів у 532 категоріях.
До речі, новачком 2024 року у топ-10 стала американська компанія Oracle, яка пропонує хмарні сервіси на основі штучного інтелекту. Вона розташувалася на дев'ятій позиції – вартість бренду компанії зросла на 58%, до $145 млрд.