74% абонентів мають намір перестати користуватися платним ТБ протягом найближчих 5 років. Про це говориться в дослідженні компанії Grabyo, в якому взяли участь 13 тисяч респондентів з 11 країн (Великобританія, Франція, Німеччина, Італія, Іспанія, США, Бразилія, Аргентина, Таїланд, Японія і Австралія).
Користувачів запитували про їхні звички щодо грошових витрат на ТБ і відеосервіси, а також про те, як вони оцінюють підписку і які їхні майбутні плани по оплаті відео.
Повідомляється, що в 2020 році стрімінговi сервіси продовжать нарощувати популярність. Глобальне проникнення онлайн-стрімінга сягло вже 55% споживачів, перевищивши проникнення платного телебачення, яке становить 50%.
Серед користувачів, які планують припинити платити за платне телебачення або вже відмовилися від нього, 26% вказали, що причиною номер один стала ціна послуг. Стрімінгове мовлення стало більш доступним і привабливим, оскільки дозволяє самостійно вибирати, що дивитися, а також пропонує гнучкі варіанти підписки і низьку ціну.
За оцінкою аналітиків, межi щомісячних витрат на відеосервiси показують, що споживачі можуть бути готові підписатися на чотири або п'ять онлайн-відеосервісів при правильнiй цінi.
Зростаюча популярність стрімінга підкреслюється трендом підписки на кілька сервісів: частка абонентів, які підписалися на два або більше онлайн-відеосервісів в цілому по Європі становить 32%, а в США - 35%.
Також дослідження показало швидке зростання онлайн-пiдписок на стрімінг серед старших демографічних груп. З 2019 року кількість підписок на онлайн-відео зросла на 63% у віковій групі вiд 65 років і старше.
«2020 рік стане роком, коли ми побачимо справжнiй вплив стрімінгових воєн на звички перегляду і те, що це означає для ширшої відеоіндустрії. Мовники, правовласники і видавці повинні обслуговувати аудиторію, яка віддаляється від традиційного телебачення. Гнучкість, доступ і ціна важливі для споживачів, що означає необхідність мультиплатформенной стратегії відео, яка відображає ці потреби. Перехід на хмарні сервіси підтримає цей зсув, але зміни необхідно прискорити. Наш останній звіт показує, що стрімінг більше не є прерогативою молодих, переваги перегляду всіх споживачів починають вирівнюватися», - говорить генеральний директор Grabyo Гарет Капон.