У четвертому кварталі 2019 року на світовому ринку мережевого обладнання відбувся спад, однак за підсумками року продажі пристроїв зросли, повідомляють аналітики компанії International Data Corporation (IDC).
У жовтні-грудні обсяг сегмента Ethernet-комутаторів (Layer 2/3) досяг $7,6 млрд, знизившись на 2,1% порівняно з аналогічним періодом 2018 року. Поставки роутерів у грошовому вираженні скоротилися на 7,7%, до $4,2 млрд.
У 2019 році продажі комутаторів і роутерів підвищилися на 2,3% і 0,4%, до $28,8 млрд і $15,5 млрд відповідно.
У четвертому кварталі продажі комутаторів в країнах Центральної та Східної Європи піднялися на 5,8%, а за весь 2019 рік прибуток зріс на 1,7%.
Незважаючи на спад показників виробники як і раніше віддають пріоритет інвестицій у цифрові платформи, щоб перетворити свій бізнес і йти в ногу з конкурентами. В кінцевому підсумку це буде стимулювати витрати на ринку мережевого обладнання в довгостроковій перспективі.
Аналітики вказують, що світовим лідером з продажу комутаторів і маршрутизаторів залишається Cisco. На першому напрямку виторг американської компанії впав на 6,4%, а ринкова частка склала 50,9%. У сегменті маршрутизаторів Cisco скоротив продажі на 18,5%, з урахуванням чого його частка склала 37,2%.
Huawei зберіг за собою друге місце з ринковими частками в 9,6% (маршрутизатори) і 29,8% (комутатори). Також до топ-5 виробників комутаторів увійшли Arista Networks і HPE з ринковими частками 7% і 5,4% відповідно. Juniper Networks завершив 2019 рік з часткою в розмірі 13,2% на ринку операторських роутерів проти 14,7% в 2018-му.