У III кварталі 2018 року обсяг світового ринку телевізійних панелей склав 75,1 млн одиниць. Цей показник виріс на 9,3% щодо попереднього кварталу і на 10,1% в річному численні. З точки зору сумарної площі випущених екранів також відзначається поліпшення - на 13,2% і 14,9% відповідно, повідомляють аналітики компанії Sigmaintell Consulting.
Найбільшим виробником ТВ-дисплеїв стала китайська BOE Technology, яка підготувала до продажу 14,6 млн одиниць такої продукції. Компанія збільшила поставки завдяки тому, що ТВ-виробники запасалися панелями напередодні сезонного високого попиту в кінці року.
Друге місце за обсягом відвантажень ТВ-дисплеїв зайняв LG Display з результатом в 12,28 млн штук, що на 5% більше ніж у II кварталі 2018 року. Південнокорейський виробник вийшов в лідери з точки зору загальної площі випущених дисплеїв за рахунок домінування в сегментах 55-, 65- і 75-дюймових екранів.
Трійку лідерів замкнула тайванська компанія Innolux, в активі якої 12 млн відвантажених телевізійних дисплеїв. У компанiї відзначається 45%-ве зростання продажів 50-дюймових панелей в порівнянні від кварталу до кварталу. Четверту позицію серед виробників ТВ-екранів аналітики віддали компанії Samsung Display, яка при цьому утримує друге місце по площі продаваних панелей та демонструє високі показники поставок великорозмірних екранів, особливо 75- і 83-дюймових.
Компанія China Star Optoelectronics Technology (CSOT) в липні-вересні 2018 року поставила близько 10 млн ТВ-дисплеїв, що дозволило їй розміститися на п'ятому місці в загальному заліку. Найкраще у CSOT продавалися 32-, 43- і 55-дюймові панелі.
Варто вiдзначити, що поставки панелей розміром від 39 до 45 дюймів по діагоналі просіли на 1% в квартальному численні, 55-дюймових - на 4,1%. Відвантаження 65-дюймових і більших екранів навпаки піднялися - на 44% і 80% відповідно щодо II кварталу 2018 року. У грудні ціни на панелі продовжили знижуватися через проблеми перевиробництва.