Amazon зберіг лідерство в щорічному рейтингу найдорожчих світових брендів, який складає британське консалтингове агентство Brand Finance.
У 2020 році вартість бренду Amazon досягла $220,7 млрд, що на 17,5% більше, ніж роком раніше. Такий підйом компанії пояснюється її успіхами на ринках хмарних обчислень, побутової електроніки, логістики і потокових сервісів.
На друге місце в списку найдорожчих брендів піднявся Google з результатом в $159,7 млрд, що на 11,9% більше, ніж в 2019 році. Показник Apple знизився на 8,5%, до $140,5 млрд.
На четвертій позиції розташувався виробник програмного забезпечення Microsoft, чия торгова марка за рік подешевшала на 2,1%, до $117 млрд.
Серед компаній, які не прописанi в США, вище всіх розмістилася Samsung Electronics - на п'ятому місці з оцінкою бренду в $94,4 млрд, що на 3,5% більше результату попереднього року.
Далі йдуть найбільший комерційний банк Китаю ICBC ($80,7 млрд), а також компанії Facebook ($79,8 млрд), Walmart ($77,5 млрд) і Ping An ($69 млрд). Замикає першу десятку китайський телекомунікаційний гігант Huawei ($65 млрд), який незважаючи на американські санкції зумів за рік додати 4,5% до вартості бренду.
Сукупну вартість 46 IT-брендів, які потрапили до списку 500 найдорожчих, аналітики оцінили в $986,5 млрд.
Відзначимо, що вартість бренду розраховується на основі складної методології, що визначає суму, яку та чи інша компанія може погодитися виплатити за ліцензування свого бренду, якщо б вона не володіла їм. Також враховуються фінансове становище компанії, лояльність споживачів до її бренду, конкурентоспроможність, доходи, прогнози аналітиків, стабільність і багато іншого.