Рейтинг найдорожчих світових брендів знову очолив Amazon, випередивши Apple. Про це повідомляє британське консалтингове агентство Brand Finance, яке і складає цей щорічний перелік.
Вартість бренду Amazon оцінюється у $299,3 млрд, що на 15% менше, ніж роком раніше. Показник Apple знизився на 16%, до $297,5 млрд. Трійку лідерів замкнув Google з оцінкою $281,4 млрд. Далі у списку розташувалися Microsoft ($191,6 млрд) і Walmart ($113,8 млрд).
Всього до рейтингу потрапило 500 компаній, 48 з яких виявилися технологічними брендами - на два менше, ніж минулого року. Аналітики окремо відзначили зростання вартості виробників електромобілів Tesla та BYD. Попит на технології цих компаній зростає в рамках широкого переходу до низьковуглецевої економіки.
Вартість бренду розраховується на основі складної методології, що визначає суму, яку та чи інша компанія може погодитися виплатити за ліцензування свого бренду, якби вона не мала їх. Крім того, враховуються фінансове становище компанії, лояльність споживачів до її бренду, конкурентоспроможність, доходи, прогнози аналітиків, стабільність та багато іншого.
Показник «Сила бренду» розраховується за допомогою збалансованої системи показників, яка включає оцінку інвестицій у маркетинг, акціонерний капітал та ефективність ведення бізнесу.