У 2017 році провідні контрактні виробники випустили на замовлення ТВ-брендів близько 85 млн телевізорів, а зростання відвантажень становило 18,1% в порівнянні з показниками 2016 року, повідомляють експерти китайської консалтингової компанії Sigmaintell.
Незважаючи на зростання поставок у ODM-компаній, брендові виробники зареєстрували спад. За словами аналітиків, в 2017 році ТВ-бренди випустили в цілому 228 млн телевізорів, що на 4% менше, ніж роком раніше.
Компанії стали частіше залучати контрактних виробників для випуску телевізорів початкового рівня. Так, в минулому році замовлення ODM-компаніям від ТВ-брендів збільшилися на 15%, що пов'язано з прагненням останніх скоротити виробничі витрати, які виросли через подорожчання ТВ-панелей.
Найбільшим ODM-постачальником телевізорів в 2017 році, як і раніше, залишилася компанія TPV Technology, яка випустила 16,3 млн пристроїв, збільшивши відвантаження на 2,6%.
На другому місці - Foxconn Electronics (Hon Hai), показники якої зросли майже на 73%, до 14,6 млн одиниць. Такому вражаючому підйому посприяло придбання Sharp.
Серед китайських ODM кращі результати у TCL SCBC і BOE VT, які поставили 8,3 і 7,7 млн телевізорів, поліпшивши показники на 24,3% і 12,5% в річному численні.
За прогнозом аналітиків, в 2018 році контрактне виробництво телевізорів зросте на 4,2%, а поставки досягнуть 88,5 млн пристроїв.