Компанія Alibaba підвела підсумки фінансового кварталу, який завершився 30 червня 2021 календарного року. За цей відрізок часу хмарний бізнес компанії виріс на 29% багато в чому завдяки замовленням від клієнтів, що представляють такі галузі, як фінанси, рітейл та інтернет.
У квітні-червні 2021 року виручка підрозділу Alibaba Cloud досягла 16,1 млрд юанів ($2,49 млрд) проти 12,44 млрд юанів роком раніше. У компанії відзначили зростання доходів як від публічних хмарних сервісів, так і від гібридних. За даними аналітиків Synergy Research, Alibaba є другим за обсягом виручки гравцем на ринку хмарних обчислень в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні після Amazon, але займає першу позицію в Китаї. Загалом у світі Alibaba йде слідом за Amazon, Microsoft і Google.
Хмарна виручка Alibaba з деяких пір росте все повільніше, що в компанії раніше пояснили припиненням роботи з великим клієнтом, який має "значну присутність за межами Китаю". Ім'я цього замовника не розголошується. Без урахування втрати цього контракту на 10 найбільших клієнтів прийшлося до 8% річної виручки Alibaba Cloud. У структурі обороту всієї Alibaba хмарний бізнес також займає 8% виручки.
Чистий прибуток всієї Alibaba в другому кварталі 2021 року склав 45,1 млрд юанів ($7 млрд), знизившись щодо прибутку річної давності у 47,6 млрд юанів. Виручка за цей час збільшилася з 153,8 млрд до 205,7 млрд юанів ($31,7 млрд), а аналітики очікували показник на рівні 209,1 млрд юанів.
Річна аудиторія користувачів роздрібних сервісів Alibaba в Китаї збільшилася за 12 місяців, що завершилися 30 червня 2021 року, на 45 млн осіб і досягла близько 1,18 млрд осіб. Число користувачів в Китаї, які проявляють активність не рідше разу на місяць і отримують доступ до сервісів з мобільних пристроїв, зросла на 23 млн за квартал і на 79 млн за рік і досягла 925 млн осіб.