У третьому кварталі 2021 року на світовому ринку телевізорів зареєстровано двозначне падіння: виробники випустили 52,51 млн телевізорів, що на 14,7% менше від показників річної давності, повідомляють аналітики TrendForce.
Серед факторів, які сприяли негативній динаміці, фахівці називають зростання темпів вакцинації проти коронавірусу по всьому світу. На цьому фоні знімаються антиковидні обмеження, і люди менше залишаються вдома перед телевізорами. Також через здорожчання панелей та інших електронних компонентів роздрібні ціни на телевізори зросли. В результаті попит на ТВ-ринку в третьому кварталі впав, попри те, що друга половина року традиційно вважається періодом піку продажів.
У заключному кварталі 2021 року очікується збереження негативного тренду. За прогнозами аналітиків, постачання у жовтні-грудні зменшаться на 10,3% у річному обчисленні, до 59,13 млн штук. Якщо оцінка виявиться правильною, обсяги відвантажень телевізорів у другому півріччі будуть одними з найнижчих за історію спостережень фахівців.
Загалом за 2021 рік на світовий ринок має надійти близько 210 млн телевізорів. Це на 3,2% нижче за торішній обсяг.
Також аналітики звертають увагу на категорію OLED TV, де за підсумками цього року очікується суттєве зростання, всупереч падінню на ТВ-ринку загалом.
Фахівці пояснюють це тим, що в нинішніх непростих умовах, пов'язаних з подорожчанням та дефіцитом компонентів, зростанням вартості та більш тривалими термінами доставки продукції, ТВ-бренди все більше уваги приділяють дорожчим моделям з екранами на органічних світлодіодах (OLED), які приносять більший прибуток.
За прогнозами, в 2021 році сегмент OLED TV збільшиться в обсязі майже на 73%, а постачання пристроїв досягнуть 6,8 млн. штук. Понад 60% цієї кількості припаде на частку лідера категорії LG Electronics, постачання OLED-телевізорів у якої зросте на 91%.