У третьому кварталі 2021 року американський відеострімінг Roku демонструє позитивні результати, але відзначає уповільнення росту як доходів, так і кількості користувачів.
Виручка компанії зросла на 51%, до $680 млн. Кількість активних користувачів збільшилася за квартал на 1,3 млн і на сьогоднішній день становить 56,4 млн користувачів.
Також Roku активно заробляє на рекламі: дохід, отриманий від його OTT-платформи, зріс цього року на 82% і склав $582,5 млн. Водночас аналітики відзначають суттєве зниження темпів зростання за всіма показниками, відмінним навіть від найпесимістичніших прогнозів.
Разом з тим компанія зіштовхнулася з проблемами: ті чотириядерні чіпи, які використовуються в гаджетах Roku, стають все складнішими і дорожчими, що негативно впливає на маржу компанії і зростання її доходів. З четвертого кварталу минулого року Roku почав попереджати інвесторів про проблеми ланцюжка постачання, що впливають на апаратну частину бізнесу Roku. У результаті виручка інвесторів знизилася на 26% у третьому кварталі до $97,4 млн.
Крім того, через війни з Google є побоювання, що з приставок Roku може піти додаток Netflix. Це повідомлення вплинуло падіння акцій компанії на 8%.