Компанія LG запускає нову операційну систему для Smart TV - River OS, яка підтримує функції персоналізації і голосового управління. Про це повідомляє Tech Briefly.
LG вже уклав угоди з низкою OEM-партнерів, і до кінця поточного року компанія планує поставляти телевізори з River OS в Індію, а починаючи з 2022 року - і в інші країни світу.
У нових Smart TV, що працюватимуть на River OS, будуть доступні всі провідні стрімінгові платформи і додатки. Партнери компанії по контенту і рекламодавці брендів отримають доступ до інтерактивних форматів нативної реклами, таких як захоплення головного екрану, а нативна реклама дозволить глядачам переходити через рекламні блоки до трейлерів, відео, мікросайтів та інших матеріалів.
Поява системи River OS дозволить пропонувати великі обсяги відеореклами на підключених телевізорах. Однак, з огляду на її поетапне впровадження, збільшення кількості йтиме помірними темпами, у міру масштабування платформи.
Також River OS буде використовувати обробку природної мови і машинне навчання, що дозволить системі розуміти, хто саме дивиться телевізор, і давати персональні рекомендації кожному члену сім'ї. Універсальні рекомендації щодо контенту і списки програм будуть відображатися на персоналізованій домашній сторінці, яка робиться для кожного конкретного глядача.
Зараз компанія LG знаходиться в процесі розробки і впровадження платформи webOS для своїх брендових смарт-телевізорів. У лютому в компанії озвучили плани, пов'язані з розширенням доступності WebOS для сторонніх виробників Smart TV.