Xiaomi відмовляється від бренду Mi

Компанія Xiaomi перестане використовувати бренд Mi для позначення своєї продукції, повідомляє видання XDA Developers.

Відзначається, що китайська компанія фактично поховала один зі своїх найстаріших брендів. Відмова від торгової марки Mi була ознаменована нещодавнім анонсом смартфона Xiaomi Mix 4, хоча попередники цього девайса виходили в рамках серії Mi Mix.

У самій китайській корпорації підтверджують зміну бренду, вказуючи, що ця зміна об'єднає глобальну присутність Xiaomi і скоротить розрив у сприйнятті бренду і його продуктів. Починаючи з третього кварталу 2021 року серія товарів Xiaomi Mi позбудеться відомого постфікса. Mi був введений десять років тому і вважався одним з головних брендів корпорації.

За словами багатьох оглядачів, в Китаї компанія вже випускає смартфони та іншу продукцію без позначення Mi. Відмова від бренду дозволить зробити китайську корпорацію більш помітною на глобальному ринку, також цей крок спрямований на уніфікацію назв продукції Xiaomi.

Першим смартфоном компанії під впізнаваним брендом став представлений у 2011 році Xiaomi Mi 1. При цьому ще раніше корпорація випустила системну оболонку MIUI для девайсів під управлінням Android.

Схожі матеріали:

Бренд Nokia йде з ринку смартфонів

Компанія HMD Global оголосила про те, що незабаром припинить випуск смартфонів під брендом Nokia. Вже 1 лютого 2024 року з офіційного сайту Nokia зникнуть усі згадки про телефони бренду, включно з каталогом зі смартфонами та кнопковими телефонами.

Виробник корпоративних систем зв'язку Avaya збанкрутував

Виробник корпоративних систем зв'язку Avaya Holdings збанкрутував. Компанія подала заяву про банкрутство відповідно до глави 11 закону США про банкрутство, яка залишає за компанією право на подальшу реструктуризацію, повідомляє агентство Reuters. За підсумками реструктуризації компанія скоротила сумарні борги більше ніж на 75%: з $3,4 млрд до $800 млн. Для реалізації плану компанія уклала з кредиторами угоду про надання ними фінансування у розмірі $780 млн. Avaya розраховує завершити процес реорганізації протягом 60-90 днів. При цьому співробітники, як і раніше, отримуватимуть зарплату, обслуговування клієнтів та робота з партнерами продовжаться. Evercore Group виступає фінансовим консультантом Avaya у процесі реструктуризації. Варто зазначити, що у грудні 2017 року Avaya оголосила про завершення фінансової реорганізації, яка дозволила компанії вийти з банкрутства. Вендор скоротив податкове навантаження на $3 млрд, ще $300 млн перебувають на балансі компанії. До 30 червня 2016 року борги Avaya перевищували $6 млрд, і щорічно компанія змушена була платити $400 млн відсотків. На початку 2018 року Avaya знову стала публічною компанією – вперше за 10 років. Близько двох років тому Avaya була близькою до продажу, але зрештою компанія зупинилася на партнерській угоді. Розробник хмарних технологій для спільної роботи RingCentral інвестував $500 млн у партнерство з Avaya та заплатив ще близько $375 млн у вигляді акцій за отримання ліцензійних прав на продукти та майбутні відрахування. Тепер Avaya активно переходить на нову бізнес-модель, в центрі якої знаходяться повторювані доходи і хмарні сервіси. Частка контрактів, які приносять повторювані доходи в загальному обсязі продажів перевищує 70%.  

Найдорожчим брендом світу знову названо Amazon

Рейтинг найдорожчих світових брендів знову очолив Amazon, випередивши Apple. Про це повідомляє британське консалтингове агентство Brand Finance, яке і складає цей щорічний перелік. Вартість бренду Amazon оцінюється у $299,3 млрд, що на 15% менше, ніж роком раніше. Показник Apple знизився на 16%, до $297,5 млрд. Трійку лідерів замкнув Google з оцінкою $281,4 млрд. Далі у списку розташувалися Microsoft ($191,6 млрд) і Walmart ($113,8 млрд). Всього до рейтингу потрапило 500 компаній, 48 з яких виявилися технологічними брендами - на два менше, ніж минулого року. Аналітики окремо відзначили зростання вартості виробників електромобілів Tesla та BYD. Попит на технології цих компаній зростає в рамках широкого переходу до низьковуглецевої економіки. Вартість бренду розраховується на основі складної методології, що визначає суму, яку та чи інша компанія може погодитися виплатити за ліцензування свого бренду, якби вона не мала їх. Крім того, враховуються фінансове становище компанії, лояльність споживачів до її бренду, конкурентоспроможність, доходи, прогнози аналітиків, стабільність та багато іншого. Показник «Сила бренду» розраховується за допомогою збалансованої системи показників, яка включає оцінку інвестицій у маркетинг, акціонерний капітал та ефективність ведення бізнесу.

Samsung зафіксував рекордний прибуток

У четвертому кварталі 2017 року корпорація Samsung Electronics зафіксувала рекордний прибуток в 15,1 трлн вон ($14,1 млрд). Зростання досягло +64% в річному численні, проте аналітики очікували показники на рівні 15,9 трлн вон.

Прибуток китайських виробників телефонів вперше перевищив $1,5 млрд

Вперше в історії сумарний квартальний прибуток китайських виробників мобільних телефонів перевищив $1,5 млрд, повідомляють експерти агентства Counterpoint.

Останні новини:

В Японії пройшло тестування першого у світі високошвидкісного бездротового пристрою мобільних мереж шостого покоління. У ході випробувань вдалося передати дані на швидкості 100 Гбіт/с на відстань понад 90 метрів, що в 10 разів перевищує максимальний показник швидкості для 5G-мереж. Така швидкість передачі відповідає передаванню п'яти HD-фільмів за секунду бездротовим способом.

Повідомляємо про графік роботи компанії DEPS на травневі свята: 6 травня – вихідний день.

Інтерактивну мапу українських провайдерів, які можуть забезпечити користувачів зв’язком під час блекаутів, розширили для всієї країни. Про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

11 - 14 квітня відбулася Українська Конференція Операторів та Сервісів інтернет (УКОС), яка зібрала під дахом готелю Radisson понад 200 представників телеком сфери України.

Вчені з Університету Глазго представили інноваційну антену бездротового зв'язку, що поєднує властивості метаматеріалів зі складною обробкою сигналів.

Ми приєдналися до бойкоту російської та білоруської продукції. Слава Україні!

We joined the boycott of russian and belarusian products. Glory to Ukraine!!

прапор України