SoftBank заплатить Verizon Communications $1,61 млрд за безстрокову ліцензію на використання товарних знаків Yahoo і Yahoo Japan. Про угоду оголосила дочірня компанія SoftBank Z Holdings.
Verizon володіє товарним знаком Yahoo, так як оператор придбав Yahoo в 2017 році за $4,48 млрд. У рамках оголошеної угоди дочірня компанія SoftBank Z Holdings купує безстрокову ліцензію для брендів Yahoo і Yahoo Japan, яка дозволить їй використовувати їх без виплати роялті в майбутньому.
«Нові домовленості також нададуть ZHD Group велику гнучкість у використанні бренду Yahoo і ліцензійних технологій, а також у розвитку свого бізнесу», - заявляють в Z Holdings. Угода передбачає, що відповідні бренди і технологічні активи «можуть використовуватися в Японії в рамках всієї групи ZHD».
Z Holdings володіє веб-компаніями SoftBank в Японії, зокрема Yahoo Japan, чий мережевий портал залишається найбільш відвідуваним інформаційним веб-сайтом країни. Відповідно до угоди з Verizon Media Yahoo Japan щодня виплачувала роялті за право використовувати назву Yahoo в Японії, а тепер ці виплати припиняються замість одноразової авансової оплати.
Verizon позбавляється своїх медіаактивів, щоб вивільнити ресурси для свого основного інтернет-бізнесу. Як і інші оператори зв'язку, компанія витрачає мільярди доларів на оновлення своєї бездротової мережі до стандарту 5G, який обіцяє прискорити мобільні з'єднання в 100 разів.