У першому кварталі 2021 року на європейському ринку було продано майже 23 млн пристроїв для систем розумного будинку, що на 25,6% більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, говориться в дослідженні International Data Corporation (IDC).
Найбільшим сегментом на цьому ринку залишається обладнання для відеорозваг, до якого відносяться телевізори класу Smart TV і ТБ-приставки. Поставки цієї техніки в Європі за підсумками першого кварталу 2021 року перевищили 10,7 млн штук, що на 25% перевершує показник 2020 року. Майже 80% відвантажень товарів у цій категорії приходиться на телевізори.
Частка пристроїв для відеорозваг в загальному обсязі європейського ринку систем розумних будинків склала 46,6%. Другим за величиною сегментом є розумні колонки, продажі яких в січні-березні 2021 року підвищилися на 19,1%. Ці темпи зростання виявилися найвищими за період 2020-2021 рр. Перше місце за реалізацією смарт-колонок в регіоні зберегла Amazon, друга позиція у Google.
Європейці в першій чверті 2021 року купили розумні термостати, лампочки, світильники та пристрої для безпеки в кількості 6,1 млн штук, що на 26,7% більше, ніж роком раніше. Ця динаміка стала найвищою серед трьох основних категорій ринку розумного будинку.
За словами аналітиків, зростання поставок продуктів для розумного будинку було помітне у всіх категоріях. Після майже нульового зростання в 2020 році продукти для відеорозваг - смарт-телевізори і цифрові медіаадаптери - стали одними з основних чинників зростання.
За прогнозами дослідників, обсяг європейського ринку систем розумного будинку буде зростати на 13,96% в рік і перевищить 207 млн штук в 2025 році.