За підсумками першого кварталу 2021 року обсяг світового ринку гарнітур віртуальної реальності в натуральному вираженні виріс на 52,4% в порівнянні з аналогічним періодом 2020-го. Про це повідомляють аналітики International Data Corporation (IDC).
На автономні пристрої, на зразок Oculus Quest 2 або HTC Vive Focus, припала більша частина поставок VR-гарнітур - 82,7%, в той час як роком раніше показник досягав 50,5%. Зростаючий попит на ігри і фітнес-програми, а також зусилля Facebook та інших компаній з популяризації віртуальної реальності, зробили цю технологію більш доступною.
Крім Oculus, у минулому кварталі хороші результати мали китайські DPVR і Pico, посівши відповідно друге і третє місця і показавши зростання на 108,6% і 44,7% в річному численні. Обидві компанії вже мають міцні позиції в КНР і працюють над розширенням своєї міжнародної присутності, зокрема за рахунок корпоративного сектору.
Більш того, у цих компаній відмінні найближчі перспективи, оскільки вони задовольняють потребу в недорогих гарнітурах з трьома ступенями свободи (DoF), а також переводять частину своєї користувальницької бази на більш імерсивні пристрої з 6 ступенями свободи і новий контент.
За даними аналітиків, компанії HTC і Sony увійшли до п'ятірки найбільших виробників гарнітур віртуальної реальності за підсумками перших трьох місяців 2021 року.
Аналітики очікують 28,9-відсоткове зростання ринку VR-гарнітур в 2021 році відносно 2020-го. Що стосується 5-річного горизонту, то тут експерти прогнозують збільшення поставок в середньому на 41,4% на рік, до 28,6 млн штук в 2025 році.