У 2020 році обсяг світового ринку мережевого обладнання, що використовується в корпоративних середовищах (без урахування поставок операторам зв'язку), знизився на 2% у порівнянні з 2019-м і склав $48,5 млрд. Про це повідомили в аналітичній компанії Dell'Oro Group.
Експерти пов'язують спад показників з наслідками пандемії коронавіруса, через яку компанії скоротили офісну роботу і стали частіше вдаватися до дистанційних форм організації праці. З 2014 по 2019 роки ринок мережевого обладнання для бізнесу ріс в середньому на 6% щорічно.
Слабкі показники на ринку особливо явно спостерігалися в першій половині 2020 року, проте в третьому кварталі ситуація почала поліпшуватися, оскільки компанії відчули впевненість у частині майбутніх інвестицій. Крім того, ринку допомогли заходи держпідтримки у деяких країнах. В результаті витрати підприємств і організацій на мережеве обладнання в липні-грудні 2020 року підвищилися на $400 млн порівняно з аналогічним періодом 2019-го, а приблизно 70% цього приросту припало на обладнання локальних бездротових мереж (WLAN).
За словами експертів, цікавим моментом стало те, що продажі роутерів і систем кібербезпеки у 2020 році збільшилися, але завдяки програмному забезпеченню і продаваним за передплатою продуктам (SD-WAN, віртуалізовані технології, SaaS та ін.). У сегменті WLAN спостерігався підйом попиту на контролери і ліцензії, а падіння продажів мало місце в таких категоріях обладнання, як Ethernet-комутатори, точки доступу WLAN, фізичні міжмережеві екрани і маршрутизатори доступу (access router).
У 2020 році компанія Cisco залишилася лідером глобального ринку мережевого обладнання корпоративного класу з часткою в 41% проти 44% роком раніше. На другій позиції розташувався Huawei, у якого показник за цей час виріс з 9% до 10%. Трійку лідерів замкнув HPE (5%), а слідом йдуть Palo Alto Networks, Fortinet і H3C (по 4% у кожній).
За прогнозами в 2021 році зростання всього ринку корпоративного мережевого обладнання досягне 5%.