На світовому ринку ТВ-пристроїв із доступом в інтернет очікується новий рекорд поставок через високий попит напередодні різдвяних і новорічних свят і відновлення від наслідків пандемії, повідомляють аналітики компанії Strategy Analytics.
У заключному кварталі 2020 року випущено більше 111 млн смарт-телевізорів, сет-топ-боксів та ігрових консолей, що майже на третину більше показника попереднього чверті, а в порівнянні з результатами 2019 року зростання складе 6%.
Найсильніша висхідна динаміка у ігрових консолей. У жовтні-грудні їх відвантаження мають зрости на 150% у порівнянні з попередніми трьома місяцями. У категорії сет-топ-боксів прогнозується підйом на 42%, а поставки смарт-телевізорів збільшаться на 9%.
За підсумками всього 2020 року продажі ТВ-пристроїв з доступом в інтернет повинні досягти 315,6 млн штук, що на 6% більше минулорічного обсягу і стане найвищим показником для цього ринку.
Аналітики вважають, що найбільшим брендом у четвертому кварталі буде Amazon, який реалізує 12,8 млн підключених ТВ-пристроїв. Також до трійки лідерів увійдуть компанії Samsung і Sony, кожна з яких продасть близько 12 млн смарт-телевізорів, сет-топ-боксів та ігрових консолей. Четверте і п'яте місця займуть LG і Nintendo з результатом близько 7 млн пристроїв у кожного. До кінця 2020 року кількість використовуваних у всьому світі підключених ТВ-пристроїв наблизиться до 1,3 млрд.
"Попит на смарт-телевізори, стрімінгові приставки і консолі на подив значно виріс після такого важкого року. Проблеми в ланцюжку поставок вдалося подолати досить швидко, а споживачі продемонстрували свою зацікавленість у новітніх технологіях, які забезпечують найкращу якість потокового відео і ТБ", - прокоментував дослідження експерт Strategy Analytics в області підключених домашніх пристроїв Чіраг Упадхіяй.