Huawei планує продати бренд Honor, який спеціалізується на моделях бюджетного класу, консорціуму на чолі з китайським дистриб'ютором мобільних телефонів Digital China і владою Шеньчженя. Сума операції складе $15,2 млрд, повідомляє агентство Рейтер.
Рішення про продаж прийнято на тлі посилених торгових обмежень з боку влади США, через які Huawei, другий за величиною виробник смартфонів у світі після Samsung, змушений зосередиться на висококласних пристроях і корпоративних клієнтах.
Намір продати підрозділ Honor також говорить про те, що в керівництві китайського гіганта вже не чекають швидкого покращення ставлення влади США до Huawei.
Угода, розрахунок по якій буде проводиться тільки грошовими коштами, охопить практично всі активи Honor, включаючи торгову марку, ресурси в області НДДКР і управління ланцюгами поставок.
Поряд з Digital China, яка стане одним з основних власників акцій компанії Honor Terminal, в угоді візьмуть участь не менше трьох інвестиційних фірм, що фінансуються владою Шеньчженя. Після продажу Honor планує зберегти більшу частину своїх управлінських кадрів і більше 7 000 співробітників. Протягом наступних трьох років передбачається вивести компанію на біржу.
На думку аналітиків, після продажу підрозділ більше не буде підпадати під санкції США, накладені на Huawei.
Варто нагадати, що бренд Honor був заснований в 2013 році і працював практично незалежно від Huawei. Honor реалізує смартфони через власний онлайн-магазин, а також через сторонніх китайських рітейлерів, конкуруючи з такими брендами, як Xiaomi, Oppo і Vivo. Смартфони Honor доступні також на ринках Південно-Східної Азії і Європи.