На кінець 2019 року число користувачів Facebook, які заходять у соцмережу мінімум раз на місяць, склало 2,5 млрд, що на 8% вище у порівнянні з 2018-м.
У четвертому кварталі 2019 року виручка Facebook досягла $21,1 млрд, що на 25% краще за показники попереднього року. Чистий прибуток за цей час збільшився на 7%, до $7,35 млрд, або $2,56 у розрахунку на одну акцію. Обсяг рекламного бізнесу Facebook досяг $20,7 млрд, що на 25% перевершує значення річної давності.
Виручка Facebook за підсумками всього 2019 року склала $70,697 млрд, збільшившись на 27% в порівнянні з 2018 роком. Чистий прибуток компанії в ці ж терміни, навпаки, знизився на 16% - з $22,112 млрд до $18,485 млрд. Доходи від реклами зросли на 27%, до $69,7 млрд.
У Facebook повідомляють, що на кінець грудня 2019 року хоча б раз на день в соцмережу заходять 1,66 млрд користувачів, що на 8% більше, ніж роком раніше. Якщо брати хоча б один з сервісів Facebook (однойменну соцiальну мережу, Instagram, WhatsApp або Facebook Messenger), то денна аудиторія перевищує 2,26 млрд осіб, а місячна - 2,89 млрд.
Зростаючі показники виручки і числа користувачів говорять про те, що аудиторія Facebook не відвернулася від соцмережі, незважаючи на численні скандали, пов'язані з витоками персональних даних та питаннями вiдносно впливу на політичні уподобання користувачів.