Асоціація споживчих технологій (Consumer Technology Association) оприлюднила офіційне визначення дисплея для 8K-телевізорів і представила логотип, який можуть використовувати виробники.
Тепер телевізором 8K Ultra HD буде вважатися пристрій з екраном роздільною здатністю не менше 7680x4320 пікселів і з співвідношенням сторін 16:9, який підтримує частоти поновлення 24, 30 і 60 к/с, 10-бітове представлення кольору і колірний простір ITU-R BT.2100. Телевізор повинен підтримувати функції HDR і захист цифрового контенту HDCP 2.2.
Також повинна бути задіяна функція масштабування вхідного відеосигналу HD, SD і 4К до 8K. При цьому при виведенні на екран тестової сітки 1х1 модуляція контрастності повинна мати розбіг від 50% - ця характеристика накладає суттєві обмеження на використання пиксельного зсуву.
Офіційне визначення з боку Асоціації споживчих технологій є скоріше формальністю, так як існуючі 8K-телевізори вже відповідають цим вимогам. Однак воно встановлює базовий рівень, який отримають споживачі при купівлі будь-якого 8K-телевізора з відповідним логотипом.
Виробники телевізорів зможуть використовувати новий логотип на пристроях з 1 січня 2020 року, а ще раніше очікується запуск програми сертифікації, складений Асоціацією 8K (Hisense, Panasonic, Samsung і TCL).
Нагадаємо, що телевізори 8K вже представлені на ринку, і за прогнозами, тільки в США їx продажi в 2019 році складуть $734 млн.