У другій половині 2017 року китайськiй компанії BOE Technology вперше вдалося очолити світовий рейтинг виробників LCD-панелей для телевізорів, і вже в 2018 році компанія продовжила утримувати лідерство, повідомляє видання Business Korea.
Так, в січні-березні 2018 року BOE поставила на глобальний ринок 12,5 млн рідкокристалічних ТВ-панелей, що дорівнює 21-відсотковій частці в загальносвітовому обсязі відвантажень даної продукції. Китайський виробник знову обійшов південнокорейського конкурента LG Display, який розташувався на другому місці з результатом в 20%.
У першому кварталі компанія LG Display випустила 12,1 млн LCD-панелей для телевізорів, а Samsung Display фінішував третім з результатом 10 млн одиниць. Далі в рейтингу йдуть китайська CSOT (9,4 млн LCD-панелей), і тайванські виробники Innolux і AUO.
Сумарно китайські компанії забезпечили 34,5% від усього обсягу телевізійних LCD-панелей, які надійшли на ринок в минулiй чверті. На частку Тайваню і Південної Кореї прийшлося 23,4% і 22,1% відповідно.
Примітно, що розрив в ринковій частці між південнокорейськими і китайськими виробниками поступово наростає. У 2017 році компанії з КНР і Тайваню зайняли 34,1% і 31,4% ринку LCD-панелей в цілому, з урахуванням чого їх спільна частка досягла 65,6%. Даний показник на 5,1% вище результату 2016 року, коли китайські і тайванські вендори в сумі контролювали 60,4% ринку. У корейських компаній спостерігається протилежна тенденція: в 2017-му їх спільна частка зменшилася на 6,3% процентних пункти і склала 29,6% проти 35,9% у 2016-му.
Експерти вважають, що в найближчі два-три роки відрив Китаю від Кореї на ринку LCD-панелей буде зростати. Це пов'язано з тим, що виробники великорозмірних дисплеїв з Піднебесної, такі як BOE, China Star і Foxconn, в 2018 і 2019 роках планують запустити сім нових підприємств з випуску LCD-продукції, а Samsung Display і LG Display, навпаки, поступово переключають увагу на виробництво OLED-панелей.