За підсумками 2020 року фактичні світові продажі роутерів компаніям, держорганізаціям і споживачам склали $2,65 млрд, що на 16,6% менше, ніж роком раніше. Про це йдеться в дослідженні компанії Gartner, дані якого були розкриті в серпні 2021 року.
Більше половини (58,4%) даного ринку в 2020 році прийшлося на Cisco, проте в порівнянні з 2019-м частка американського виробника скоротилася на 3,6%. Ця динаміка стала найгіршою в лідируючій групі. Більш того, інші вендори з топ-5 продемонстрували позитивну динаміку.
Компанія Huawei, яка в загальному заліку розташувалася на другому місці, записала в актив 18,5% світових продажів маршрутизаторів, що на 4,2% більше показника річної давності. До трійки лідерів увійшла Juniper Networks з результатом у 8,1%, тоді як в 2019 році частка компанії дорівнювала 7%.
Четверту позицію в списку найбільших виробників роутерів зайняла китайська компанія H3C, на яку прийшлося 6% ринку (+0,5% щодо 2019-го). Компанія Ubiquity Networks завершила 2020 рік на п'ятому місці в рейтингу найбільших виробників роутерів з 2,1%-ю часткою, яка виявилася на 0,5% вище значення річної давності.
За словами аналітиків, через пандемію компанії змушені пристосовуватися до нового ділового середовища й активно інвестувати в інформаційні технології. Ключовою областю зростання на ринку комутаторів залишаються власники гіпермасштабованих дата-центрів, а також хмарні провайдери та оператори зв'язку, які вкладають кошти в нові технологічні платформи для підтримки зростання попиту. Водночас продажі маршрутизаторів скоротилися багато в чому через закриття офісів компаній, які змушені були переводити співробітників на віддалену роботу.
Роутери підрозділяються на пристрої, що підтримують різну кількість діапазонів. Найбільш швидко зростаючий попит демонструє сегмент дводіапазонного обладнання завдяки оптимальному співвідношенню вартості і продуктивності. Крім того, до таких маршрутизатором може підключатися багато сучасних пристроїв, забезпечуючи стабільний сигнал і широке покриття.