У четвертому кварталі 2020 року база абонентів Netflix зросла на 8,51 млн підписок, в результаті чого загальне число передплатників досягло 203,66 млн, повідомляє Rapid TV News.
Темпи зростання абонбази онлайн-сервісу в четвертому кварталі склали 21,9% у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року. Загалом в минулому році аудиторія Netflix зросла на 31% в порівнянні з попереднім роком, а Netflix додав 37 млн нових передплатників.
Країни за межами материнського ринку для Netflix - США і Канади - забезпечили 83% приросту абонентської бази, на регіон EMEA прийшовся 41% нових підписок. Азіатсько-Тихоокеанський регіон додав 9,3 млн передплатників, що на 65% більше, ніж у 2019 році.
Результати Netflix в четвертому кварталі майже на чверть випереджають власні прогнози компанії.
Зростання абонентської бази стало головним драйвером збільшення виручки за підсумками минулого року - на 24% в порівнянні з 2019 роком, до $25 млрд. Операційний прибуток в 2020 році зріс на 76%, до $4,6 млрд. Виручка в четвертому кварталі склала $6,6 млрд, що вище на 21,5% ніж показник аналогічного періоду 2019 року. Квартальний операційний прибуток склав $954 млн.
У першому кварталі 2021 року в Netflix очікують зростання абонентської бази на 6 млн оплачених підписок і виручку в $7,13 млрд, що на 23,6% вище в порівнянні з січнем-березнем минулого року.