У 2021 році компанія Netflix має намір витратити близько $19,03 млрд на відеоконтент, що приблизно на 10% більше, ніж роком раніше, повідомляє RapidTVNews.
Примітно, що в 2013 році бюджет цього напрямку складав $2,4 млрд, а в 2015 році він зріс більш ніж удвічі, до $4,9 млрд. До 2017 року Netflix витрачав на створення контенту вже $8,9 млрд, а до 2018 року - $12 млрд.
Водночас протягом багатьох років Netflix регулярно залазить у борги, щоб збільшувати витрати на виробництво оригінального контенту. Такі кроки аналітики пояснюють прагненням платформи не тільки зберегти за собою лідерство на ОТТ-ринку, а й бажанням зміцнити свої позиції як виробника оригінального відеоконтенту.
З тих пір, як Netflix запустив свій перший оригінальний серіал у 2013 році, виробництво контенту було поставлено на потік і займає істотну частку з частини бюджетних асигнувань компанії.
За цей час кількість платних підписників Netflix в світі збільшилося на 807,67%, з 21,5 млн до 195,15 млн (на III квартал 2020 року). Такі успіхи платформа пов'язує, зокрема, і з виробництвом власного контенту.