Скорочення IT-інвестицій та економічний спад через коронавірус сповільнять світові витрати на технології доповненої і віртуальної реальності (AR/VR), прогнозують аналітики IDC, вказуючи, що в 2020 році обсяг ринку AR/VR буде в межах $10,7 млрд, що лише на 35,3% більше минулорічного показника в $7,9 млрд.
При цьому довгостроковий прогноз по AR/VR-галузі залишається оптимістичним. За оцінками експертів, у наступні п'ять років витрати на технології доповненої та віртуальної реальності будуть в середньому зростати на 76,9% на рік. До 2024 року обсяг ринку в грошах наблизиться до $137 млрд.
«Збої в ланцюжку поставок, закриття магазинів і затримка реалізації корпоративних проектів затьмарюють перспективи ринку на найближчі кілька кварталів аж до 2021 року. Разом з тим, якщо розглядати можливості для зростання AR/VR-технологій у більш довгостроковій перспективі, то їх стає навіть більше, ніж раніше», - говорить директор з досліджень IDC Маркус Торкія. Факторами, що сприяють ширшому впровадженню AR/VR, стануть перехід на дистанційний режим роботи і безконтактні бізнес-практики, а також застосування віртуальної й доповненої реальності для проведення ділових зустрічей і підтримки згуртованості колективів.
Очікується, що приблизно 50% всіх витрат на AR/VR-ринку прийдеться на комерційні сценарії використання AR/VR. Найбільші напрямки за обсягом витрат - застосування віртуальної реальності для навчання і підготовки та доповненої реальності для технічного обслуговування промислового обладнання. Витрати на них очікуються на рівні $1,3 млрд і $375,7 млн відповідно.
У споживчому сегменті два лідируючих сценарія використання AR/VR - це ігри та перегляд контенту. На їх частку прийдеться $3 млрд і $1,2 млрд.