У 2019 році споживачі по всьому світу витратять на різного роду технології $1,69 трлн, що на 5,3% більше, ніж в 2018-му. Надалі зростання збережеться: аж до 2023 року глобальні споживчі витрати на технології будуть в середньому збільшуватися на 5,1% і до кінця періоду досягнуть $2,06 трлн. Такі прогнози озвучили аналітики IDC.
Приблизно три чверті з прогнозованої на 2019 рік суми споживчих витрат припаде на традиційні технології. Серед них найбільшими статтями витрат будуть телекомунікаційні послуги (голосовий зв'язок і передача даних), мобільні телефони і ПК. У найближчі п'ять років витрати на традиційні технології будуть рости досить повільно - в середньому на 2,2%.
У сегменті технологій, що розвиваються, до яких відносять пристрої доповненої і віртуальної реальності (AR/VR), безпілотники, послуги за запитом, роботизовані системи, інтелектуальні домашні пристрої і носимi гаджети, очікується більш виражена висхідна динаміка. Витрати тут будуть в середньому збільшуватися на 13,2%, і до 2023 року на цю категорію прийдеться майже третина всіх споживчих витрат. Левову частку - майже 90% - споживачі будуть витрачати на системи розумного будинку і послуги за запитом.
З точки зору сценаріїв використання найбільшими категоріями на ринку будуть зв'язок і розваги, які охоплять більше 70% всіх споживчих витрат на технології. Понад 50% від передбачуваної суми витрат на комунікації піде на оплату послуг голосового зв'язку і відправки повідомлень.
Стосовно розваг, то найбільше споживачі будуть витрачати на послуги, пов'язані з трансляцією або завантаженням ТВ-програм, відеороликів та кінофільмів, а також прослуховуванням музики і комп'ютерними іграми. Найстрімкіше зростання витрат - в середньому на 136,3% і 47,3% в рік - очікується в сегментах AR-ігор і VR-відео.
За прогнозами, найбільшим ринком збуту споживчих технологій будуть США. Китай посяде друге місце, а замкне трійку лідерів - Західна Європа.