За другу половину 2021 року кількість українських користувачів Instagram зросла на 2,3 млн, досягнувши 17,3 млн осіб. Вперше ця соцмережа стала найпопулярнішою в Україні та випередила Facebook, на рахунку якої 16,8 млн користувачів (+800 тис. нових користувачів за півроку). Про це йдеться у дослідженні Plusone Social Impact.
Водночас лідером із найбільшою аудиторією в Україні залишається YouTube, в активі якого 23,5 млн користувачів.
У розрізі вікових груп результати такі: серед користувачів віком від 18 до 24 років лідирує TikTok; у аудиторії старше 25 років – YouTube; а у користувачів старше 35 років – Facebook.
Facebook, як і раніше, залишається першим серед більшості областей України, при цьому найнижча популярність зафіксована в Миколаївській області – лише 39% користувачів. Instagram досяг найвищого проникнення у Київській (68%) та Одеській (51%) областях. Найменш популярна мережа у Чернігівській області (33%).
За даними аналітиків, жінки продовжують залишатись основною аудиторією соціальних мереж. Але за приростом чоловіча аудиторія Instagram вперше випередила жіночу в більшості вікових категорій.
Також примітно, що українці почали більше використовувати смартфони для входу у соцмережі. Всього 15% користувачів користуються планшетами чи комп'ютерами.
Найпопулярнішим додатком для обміну повідомленнями в Україні є месенджер Viber, яким користуються 73,6% жителів країни.