За останні два роки частка переглядів телепередач і фільмів від загального часу, який щотижня користувачі витрачають на розваги, значно скоротилася, повідомляють в аналітичній компанії Interpret.
Водночас кількість часу, який користувачі проводять за іншими розвагами, особливо цифровими, навпаки, збільшилася. Таким чином, розважальний сегмент, особливо серед молоді, стає дедалі різноманітнішим.
Згідно з даними дослідження, у період з 2019 по 2021 рік середній час, що витрачається споживачами на розваги, збільшився приблизно на п'ять годин на тиждень. Водночас час телегляду в ефірних та кабельних мережах, навпаки, скоротився приблизно на одну годину.
Хоча зниження показників ТБ компенсується великою кількістю переглядів відеоконтенту на стрімінгових сервісах, а фільми та телепрограми, як і раніше, становлять більшу частину розважального сегменту, загалом аналітики відзначають, що їхні домінуючі позиції слабшають, а популярність швидко набирають інші види діяльності.
Все більш затребуваними стають музичні послуги, ігри та підкасти. У 2021 році користувачі витрачали на мобільні ігри на 2 години більше, ніж у 2019 році. При цьому частка тих, хто читає друковані видання, знизилася, як і відвідуваність офлайн-заходів, що в основному обумовлено пандемією.