Китайський виробник смартфонів Xiaomi оголосив про плани в 2018 році вийти на нові ринки Європи після того, як в кінці минулого року компанія дебютувала в Іспанії, одночасно відкривши продажі онлайн, через торгові точки партнерів і через власні магазини в Мадриді.
«Xiaomi вперше в історії запустила продажі одночасно відразу через всі три канали», - сказав старший віце-президент Xiaomi Сян Ван, зазначивши, що прийом іспанських споживачів був дуже позитивним.
Китайська компанія вибрала Іспанію своїм першим ринком в Західній Європі, оскільки в цій країні багато прихильників гаджетів Xiaomi, які вже знайомі з брендом і активно беруть участь у форумі MIUI. При цьому Xiaomi також ретельно готується і до виходу на нові західноєвропейські ринки.
«У нас є деякі ідеї. Ми завжди прагнемо в ті країни, де багато людей вже знають нас. Ці ринки повинні бути досить активними і великими», - додав віце-президент Xiaomi.
Нагадаємо, що Xiaomi випустила свій перший смартфон в 2011 році, і після цього швидко зміцнила свої позиції, всього за три роки став найбільшим брендом смартфонів в Китаї. На кінець 2017 року компанія йшла четвертою серед виробників з КНР. У рейтингу її випередили Huawei, Oppo і Vivo. Засновник і глава компанії Лей Цзюнь ставить перед Xiaomi амбітну мету - повернутися на перше місце в Китаї протягом найближчих 10 кварталів.