У 2017 році у всьому світі число абонентів цифрового платного ТБ, включаючи кабельне, супутникове та IPTV, вперше перевищило 1 млрд. При цьому, OTT-сервіси, такі як Netflix, Hulu, Amazon Prime Video, додали більш ніж втричі більше передплатників за рік, ніж їх конкуренти на ринку платного ТБ, повідомляють аналітики IHS Markit.
Традиційні оператори платного телебачення продемонстрували стійкість завдяки безперервним інвестиціям. Основне зростання цифрового платного ТБ припало на Азіатсько-Тихоокеанський регіон, де кількість нових абонентів склала 83% від зростання всієї абонентської бази платного ТБ. Разом з тим, на кожного нового передплатника ТБ там прийшлося три нових користувача OTT-сервісів.
Однак і це не межа - в Західній Європі на кожного нового передплатника ТБ прийшлося відразу вісім нових користувачів онлайн-сервісів, причому в Центральній і Східній Європі співвідношення було приблизно рівнозначним.
Хоча на Близькому Сході і в Африці рівень проникнення OTT залишається низьким, в найближчі роки регіон буде швидко рости, оскільки туди вже почали приходити міжнародні гравці, які співпрацюють з місцевими операторами платного телебачення і телекомунікаційними компаніями.
На відміну від інших регіонів, абонбаза цифрового платного телебачення в Північній Америці продовжувала знижуватися, втративши 3 млн домогосподарств у 2017 році, тоді як OTT зросло майже на 30 млн. За оцінками аналітиків, платне ТБ в регіоні як і раніше страждає від «різання кабелю», тобто відмови від традиційного ТБ, в основному через більш високі середні ціни на послугу в порівнянні з іншими регіонами.