У найближчі чотири роки ринок обладнання для віртуальної (VR) і доповненої реальностей (AR) виросте в п'ять разів, прогнозують експерти аналітичної компанії CCS Insight.
У 2018 році продажі таких пристроїв будуть вимірюватися 22 млн штук, а у 2022-му - 121 млн одиниць, а в грошовому вираженні обсяг ринку збільшиться з $1,8 млрд до $9,9 млрд.
Аналітики вказують, що VR-гарнітури для смартфонів, подібні Samsung Galaxy Gear, займуть більшу частину даного ринку в штуках, проте в грошах лідерами стануть автономні гаджети, на кшталт HTC Vive Focus і Microsoft HoloLens, на частку яких у 2022 році буде припадати дві третини виручки.
«Гарнітури віртуальної реальності стали основним драйвером зростання штучних продажів. Ми очікуємо, що так і залишиться в майбутньому, особливо це стосується пристроїв, для використання яких потрібен смартфон. Разом з тим ми вважаємо, що автономні гарнітури, такі як Oculus Go і HTC Vive Focus, викличуть нову хвилю зростання, яка допоможе підвищити привабливість віртуальної реальності, особливо в корпоративному і освітньому секторах », - говорить аналітик з дослідження ринку переносної електроніки CCS Insight Джордж Джіджіашвілі.
Поки компанії неохоче купують «розумні» окуляри і шоломи. Так, за підсумками 2017 року CCS Insight нарахували лише 24 тисячі AR-пристроїв, куплених представниками бізнесу в глобальному масштабі. Очікується, що у 2022 році продажі підскочать до 1 млн штук, а реалізація споживчого обладнання досягне 4,5 млн одиниць.
Зараз головним каталізатором продажів обладнання для віртуальної і доповненої реальностей залишаються ігри. Їх скачують 70% власників автономних VR-гарнітур і більше половини користувачів апаратів, залежних від смартфонів.