Світова абонбаза Netflix продовжує інтенсивно рости: в I кварталі 2018 року до нього приєдналося 7,4 млн нових передплатників, повідомляє видання Advanced Television.
Загальна абонбаза сервісу оцінюється у 125 млн передплатників, з яких вже більше половини (55%) припадає на міжнародних користувачів, а не тільки на клієнтів з США.
Чистий прибуток Netflix склав $290 млн при виручці понад $3,7 млрд, в той час як кварталом раніше ці показники досягали $178 млн і $2,63 млрд відповідно. Генеральний директор Netflix Рід Гастінгс і керівник відділу контенту Тед Сарандос підтвердили, що в цьому році інвестиції в контент виростуть до $8 млрд.
У планах у Netflix розвиток партнерства з платформами платного ТБ, і запуск сервісу для мобільних телефонів.
«Ми безумовно хочемо мати мобільний сервіс, який дозволить отримати доступ до більшої частини цього ринку і до групи споживачів, які в основному хочуть мати свої відносини з Netflix на мобільному пристрої», - каже головний спеціаліст по продуктам Грегорі Пітерс.