У четвертому кварталі 2017 року продажі смартфонів скоротилися на 5,6% в порівнянні з тим же періодом 2016 року і склали 408 млн одиниць, повідомляють аналітики компанії Gartner.
Експерти пояснюють негативну динаміку уповільненням переходу на смартфони власників апаратів класу "feature phone". На ринку не вистачає добротних ультрабюджетних комунікаторів, тому власники кнопкових телефонів при виборі нового пристрою віддавали перевагу якісним апаратам без смарт-можливостей.
Ще одним фактором стало те, що користувачі смартфонів не поспішають оновлювати пристрої і намагаються при покупці вибирати такі моделі, які можна використовувати якомога довше. Так, попит на високоякісні пристрої з підтримкою 4G і поліпшеними фото-можливостями зберігається, проте високі очікування і незначні переваги, які дає покупка новинок, послаблюють продаж смартфонів.
Разом з тим аналітики вказують, що за підсумками всього 2017 року обсяг смартфонного ринку виріс на 2,7%, з 1,495 млрд до 1,54 млрд одиниць.
Також наголошується, що в останньому кварталі 2017 року лише два бренди з топ-5 - Huawei і Xiaomi - зуміли досягти зростання продажів. Завдяки новим моделям Mate 10 Lite, Honor 6C Pro і Enjoy 7S, продажі смартфонів Huawei в минулій чверті зросли на 7,6%, до 43,9 млн штук, а ринкова частка піднялася з 9,4% до 10,8%. Xiaomi продемонстрував ще більш вражаючий підйом, наростивши поставки на 79%, до більш ніж 28 млн пристроїв, з урахуванням чого його показник присутності на ринку майже подвоївся, досягнувши 6,9%.
Лідери ринку Samsung і Apple фінішували майже з однаковими показниками продажів: 74,03 і 73,2 млн смартфонів, а їх ринкова частка склала по 17,8% на кожного.