У найближчі десять років очікується активне зростання ринку віртуальної реальності.
За оцінками аналітиків компанії GlobalData, у 2030 році обсяг ринку VR-технологій досягне $51 млрд. При цьому ще у 2020 році світовий ринок віртуальної реальності оцінювався приблизно у $5 млрд. Протягом наступних десяти років його середньорічні темпи зростання становитимуть близько 27%.
У той же час VR-технології, як і раніше, не стануть масовим сегментом у найближчому майбутньому. Аналітики вказують, що віртуальна реальність у тій чи іншій формі існує вже понад шість десятиліть, однак такі аспекти, як висока вартість, питання конфіденційності, брак цікавого контенту, а також технічні складності (наприклад, затримки передачі даних) перешкоджають їх широкому поширенню.
Нині ринок VR значною мірою орієнтований на ігри. Поступово технологія набирає обертів і в таких галузях, як соціальні мережі та потокове мовлення, але щоб завоювати популярність, сегменту VR необхідно розробити інноваційний супер-додаток, який допоможе зробити VR-технології затребуваними у масового споживача, проте такого додатка поки немає на ринку.
На сьогоднішній день багато компаній роблять ставки на корпоративний ринок. Очікується, що комерційні підприємства стануть ключовою цільовою аудиторією послуг віртуальної реальності протягом наступних трьох років. Наразі VR-технології вже використовуються у сферах роздрібної торгівлі, оборони, авіації, нафтогазової промисловості та охорони здоров'я (насамперед в освітніх програмах та тренінгах).