У третьому кварталі 2021 року обсяг світового ринку ноутбуків становив 66,8 млн штук, збільшившись на 8% порівняно з аналогічним періодом 2020-го, повідомляють аналітики Strategy Analytics.
Підйом ринку забезпечили як корпоративний, так і споживчий сегменти. У першому основним каталізатором стали дорогі пристрої, а в другому - знижки на ці апарати високого технічного рівня, включно з MacBook Air та ігровими комп'ютерами. Водночас ситуацію на ринку в найближчі квартали можуть погіршити проблеми з поставками, з якими стикаються провідні виробники.
Лідером ринку ноутбуків у липні-вересні 2021 року залишилася компанія Lenovo, яка відвантажила 15,3 млн пристроїв, що на 5% перевищує результат річної давності. Частка китайської компанії склала 23% проти 21% у найближчого переслідувача – HP Inc. HP Inc. скоротив продажі лептопів на 5%, до 14,3 млн одиниць. Трійку лідерів замкнув Dell з 18% ринку та 50-відсотковим зростанням поставок.
Слідом за Dell розташувалися Apple та ASUS, чиї частки досягли 10% та 8% відповідно. У обох компаній поставки ноутбуків у річному обчисленні збільшилися на 10%.
Аналітики відзначають, що зростання продажів у більшості вендорів перевищило рекордні рівні 2020 року, тоді як Dell показав найвищу динаміку в групі лідерів. Lenovo займає перше місце вже чотири квартали поспіль.