У другому кварталі 2021 року європейський ринок продуктів для розумного будинку показав зростання поставок на 23,8%, повідомляють аналітики IDC. З квітня по червень відвантажено не менше ніж 24 млн пристроїв.
Другий квартал поспіль європейський ринок демонструє позитивну динаміку понад 20%, що багато в чому пояснюється провальним першим півріччям минулого року. Amazon і Google повернули собі першу і другу позиції в рейтингу завдяки відмінним продажам розумних колонок і цифрових медіа-адаптерів.
Поставки в Центральну і Східну Європу зросли в натуральному вираженні на 29,1%, а найбільш динамічно розвивалася категорія, пов'язана з розумним освітленням. Водночас найбільш затребуваними, як і раніше, залишалися рішення для відеорозваг.
Загальноєвропейські поставки продуктів для відеорозваг в другій чверті року досягли 11,9 млн, що відповідає 49,2% ринку. Левова частка результату - 70,4% - була забезпечена Smart TV, що збільшилися в поставках на 18,7%. Багато в чому завдяки розумним дисплеям, попит на розумні колонки збільшився на 22,8%, що відповідає більш ніж 5,6 млн відвантажених пристроїв. Категорія, яка об'єднує рішення для домашньої безпеки, освітлення та регулювання температури зросла на 39,5%, і очікується, що за підсумками 2025 року вийде на загальні поставки в розмірі 65 млн пристроїв.
За прогнозами, з 2021 по 2025 роки при середньорічному зростанні на рівні 13,5% обсяг ринку перевищить 203 млн пристроїв.