Масовий перехід на віддалені формати роботи і навчання, який стався через пандемію, сприяв відчутному зростанню світового ринку комп'ютерних моніторів, і відносно висока динаміка зберігається донині, повідомляють аналітики International Data Corporation (IDC).
Експерти підрахували, що в квітні-червні 2021 року по всьому світу було поставлено більше 35 млн моніторів, що на 11,2% більше порівняно з аналогічним періодом 2020-го, який став першим повним кварталом, протягом якого по всьому світу діяли обмеження через пандемію.
До того, як в березні 2020 року багато країн почали вводити карантини й інші обмеження, спрямовані на боротьбу з коронавірусом, на ринку моніторів очікувалися скромні результати після досить успішного 2019-го, коли продажам допомогли проекти переходу корпоративних клієнтів на Windows 10.
Однак стрімкість і невідкладність, з якою компанії та школи повинні були перейти до віртуальних режимів роботи і навчання, спочатку привели до сильних продажів комп'ютерів, а потім і моніторів. У другому і третьому кварталі мало місце впевнене зростання поставок моніторів.
У період пандемії головним каталізатором ринку моніторів став споживчий попит, тоді як в минулі роки визначальними були поставки техніки компаніям. Частка корпоративного сектора на ринку моніторів перевищувала 60%, а зараз опинилася нижче, ніж у споживчого сегмента. Лідерство останнього пов'язано з популярністю ігрового обладнання і тенденцією переходу на віддалену роботу, відзначають аналітики.
Лідером світового ринку ПК-моніторів є Dell Technologies з часткою в 21,5% за підсумками другої чверті 2020 року. На другому місці знаходиться Lenovo, яка показала результат в 11,9%. Замикає трійку TPV (бренди AOC, Envision і Philips) - 10,6%. Далі йдуть HP Inc. і Samsung з однаковими показниками в 10,1%. Всі інші вендори спільно утримують трохи більше третини (35,8%) ринку.
Найвищу динаміку на ринку комп'ютерних моніторів у другому кварталі 2021 року продемонстрував Samsung, що збільшив відвантаження техніки на 41,5%. У Lenovo поставки зросли на 35,2%, у Dell - на 18,6%. Найгірше справи йшли у компанії TPV, яка зареєструвала зниження продажів на 24,5%. У HP Inc. спад вимірювався 21,5%. П'ятірка найбільших виробників зайняла майже 36% глобального ринку ПК-моніторів проти 32,2% роком раніше.