У другому кварталі 2021 року світові витрати компаній на WLAN-продукти досягли $1,7 млрд, збільшившись на 22,4% в порівнянні з аналогічним періодом 2020-го. Продажі такого обладнання споживачам за цей час просіли на 5,7%, до $2,3 млрд, а весь ринок WLAN показав зростання на 4,6%, повідомляють аналітики International Data Corporation (IDC).
Корпоративний сегмент знаходиться на підйомі частково завдяки стабільному попиту на оновлення мережевих інфраструктур, проектам цифровий трансформації і введенню нового стандарту бездротового зв'язку Wi-Fi 6 (802.11ax). На останній в квітні-червні 2021 року припало 45% і 56,7% поставок незалежних точок доступу в штуках і грошах відповідно.
"Ринок обладнання для корпоративних бездротових локальних мереж продемонстрував упевнене зростання в другому кварталі 2021 року. На макрорівні економіки по всьому світу відновлюються на тлі масової вакцинації, підштовхуючи компанії до вивчення своїх потреб в зв'язку. Бездротові локальні мережі залишаються однією з найбільш важливих технологій для підприємств, забезпечують зв'язок, корпоративний рівень безпеки, управління і впевненості", - вказує менеджер з досліджень ринку мережевої інфраструктури в компанії IDC Брендон Батлер.
У споживчій категорії все ще домінують пристрої з підтримкою технології Wi-Fi 5 (802.11ac) - їх частка в грошовому вираженні склала 64,1%, а в штучному - 64%. На продукти з Wi-Fi 6 прийшлося 24,5% виручки проти 20,3% в першій чверті 2021 року.
Лідером ринку WLAN-продуктів корпоративного класу залишається Cisco, чиї частка в другому кварталі 2021 року сягнула 38,4%. На другому місці знаходиться компанія HPE (основна продукція приходиться на дочірній бренд Aruba) з 12,2-відсотковим результатом. Топ-3 виробників обладнання для локальних бездротових мереж замикає Ubiquiti, на яку прийшлося 8,7% продажів.
Слідом розташувалася компанія Huawei, яка зайняла близько 8,6% ринку WLAN-продуктів для бізнесу з точки зору виручки. П'яте місце поділили компанії H3C і CommScope (з'явилася в результаті злиття Arris і Ruckus) з результатом близько 4,8%.