У II кварталі 2021 року час перегляду потокового відео в Європі збільшився на 19%, попри те, що в південній і східній Європі відзначається невелике скорочення на 1% в річному численні. Зростання в Північній Європі склало 23%, а в Західній Європі - 32%, повідомляють аналітики агентства Conviva.
Час перегляду Smart TV зріс на 29% в Європі і на 46% в світі, а телевізійних приставок - на 19% і 6% відповідно. Водночас аналітики відзначають, що час потокового перегляду на ігрових консолях в регіоні скоротився на 11%, а в світі цей показник зменшився на 14%.
Також відзначається поліпшення користувацького досвіду в плані споживання реклами - тільки 16% оголошень залишилися не переглянутими до кінця. Ці дані повністю збігаються із загальносвітовими даними щодо споживання реклами.
Також аналітики вказують, що європейські футбольні ліги продемонстрували колосальний ріст залученості в порівнянні з попереднім кварталом - 68%, незважаючи на те, що кількість відео збільшилася тільки на 2%, а кількість публікацій - на 20%.
Загалом в Європі, як і в усьому світі, відбувається збільшення інтересу до телеперегляду, хоча раніше прогнозувалося, що після ослаблення обмежень, пов'язаних з пандемією, ці показники знизяться.