На світовому ринку платного телебачення очікується посилення фрагментації. Згідно з недавнім звітом експертів Digital TV Research, складеним на основі даних від 503 операторів зі 135 країн, до 2026 року послугами 50 найбільших операторів будуть користуватися 62% всіх абонентів платного ТБ у світі. У 2020 році їх частка становила 64%.
Аналітики вказують, що оператори, які входять до топ-50, втратять близько 20 млн передплатників протягом наступних п'яти років, і їх загальна абонентська база скоротиться до 627 млн. Водночас невеликі компанії, що не входять до топ-100, навпаки наростять свою абонентську базу за той же період. Загальна абонентська база платного ТБ у світі зараз налічує 1,02 млрд користувачів.
Разом з тим, такий тренд йде врозріз із розвитком інших галузей економіки. Більшість індустрій в міру їх розвитку схильні до консолідації, в той час як сегмент платного ТБ навпаки фрагментируется.
Також очікується, що основне зростання абонентської бази буде спостерігатися в країнах, що розвиваються, де оператори більш самостійні та не перебувають під контролем у великих корпорацій. Лідируючі позиції в рейтингах операторів платного ТБ будуть займати Китай і Індія, а США поступово відійде на другий план.
Аналітики прогнозують, що в період з 2020 по 2026 рік 307 з 503 операторів (61%) зможуть наростити свої абонентські бази, 13 операторів продемонструють колишні показники, а абонентські бази 183 операторів (36%) скоротяться. Водночас число операторів, які отримують дохід понад $1 млрд на рік, знизиться з 28 до 24 в період з 2020 по 2026 роки.