Компанія Google почала переміщати свій відеосервіс YouTube з внутрішньої інфраструктури центру обробки даних у хмарний сервіс Google Cloud.
Такий крок показує прагнення Google розширити свою частку на зростаючому ринку хмарних обчислень і намір менше покладатися на рекламу.
Раніше Google Cloud Platform співіснував окремо, поруч з іншими ЦОД під сервіси Google.
«Частиною розвитку хмари є те, що наші власні сервіси використовують його все більше і більше», - зазначив генеральний директор Google Cloud Томас Куріан.
Ця зміна призведе до того, що Google буде більше відповідати своїм основним конкурентам - Amazon і Microsoft.
У 2019 компанія Amazon заявила, що її споживчий бізнес відмовився від останньої використовуваної бази даних Oracle на користь рішень з Amazon Web Services. Microsoft прагне зробити свою соціальну мережу LinkedIn і відеоігри, зокрема Minecraft, такими, що працюють з загальнодоступній хмарі Azure.
За словами Куріана, пакет додатків для підвищення продуктивності Google Workspace, раніше відомий як G Suite, додаток для навігації Waze і дослідницька група зі штучного інтелекту DeepMind використовують хмарну інфраструктуру Google.
Рішення Google використовувати ресурси загальнодоступного хмари для YouTube та інших споживчих сервісів може вплинути на потенційних замовників Google Cloud Platform. Цей приклад демонструє, що хмара компанії досить добре підходить і для критично важливих робочих навантажень компанії.
Згодом це може збільшити доходи Google від хмарних обчислень. У першому кварталі майже 58% виручки материнської компанії Google Alphabet приходилося на категорії Google Search і Other, які включають рекламу, що відображається в пошуковій системі Google, Gmail, Google Maps та інших онлайн-напрямках, якими вона управляє. Хмарний бізнес Google, що включає загальнодоступну хмару і Google Workspace, приніс лише 7% доходу, але ріс швидше.