У 2020 році компанії закупили на 4,6% менше обладнання для бездротових мереж Wi-Fi, ніж роком раніше. Однак ринок уже відновлюється, і за підсумками поточного року він може вирости майже на 10%. Такі прогнози озвучили аналітики компанії International Data Corporation (IDC).
Якщо брати весь ринок WiFi-рішень корпоративного рівня, то в 2020 році він показав зростання на 1,9%, незважаючи на те, що багато компаній закривали офіси і переводили співробітників на віддалену роботу.
Обсяг світового ринку споживчого та корпоративного обладнання, призначеного для розгортання бездротових локальних мереж (WLAN), виріс на 10,9% багато в чому завдяки 16,4-відсоткового підйому споживчого сегмента. Бізнес-сектор також показує позитивну динаміку, чому значною мірою сприяє перехід компаній на стандарт Wi-Fi 6.
Аналітики очікують, що глобальні продажі корпоративних WiFi-рішень будуть рости на 5,7% щорічно до 2025 року, а на продукцію з підтримкою WiFi 6 вже до 2022-го прийдеться більше 65% виручки.
На Wi-Fi 6 до кінця 2020 року припало 32,2% і 43,7% поставок незалежних точок доступу в штуках і грошах відповідно. Частка продуктів 802.11ac (Wi-Fi 5) склала 62,7% в натуральному вираженні і 55,2% в грошовому. Кількісні відвантаження корпоративних WLAN-рішень збільшилися на 14% в річному численні.
За словами експертів, ринок споживчого обладнання WLAN стрімко зростав завдяки тому, що люди в багатьох куточках світу змушені були працювати і вчитися з дому.
Лідером ринку WLAN-продуктів корпоративного класу залишається Cisco, чия частка в 2020 році досягла 42,7%. На другому місці знаходиться компанія HPE (основна продукція приходиться на дочірній бренд Aruba) з 13,5-відсотковим результатом. Топ-3 виробників обладнання для локальних бездротових мереж замикає Ubiquiti, на яку за підсумками 2020 року припало 8,4% продажів.