У першому кварталі 2021 року попит на носиму електроніку зберігся, хоча обсяги поставок дещо знизилися в порівнянні з рекордними показниками кінця 2020 року, повідомляють аналітики IDC.
У січні-березні на світовий ринок надійшло майже 105 млн носимих пристроїв, включаючи смарт-годинники, фітнес-трекери, повністю бездротові TWS-гарнітури та інші гаджети. У порівнянні з минулорічними цифрами, коли поставки носимої електроніки були на рівні 77,8 млн штук, обсяги відвантажень виросли на 34,4%. Також вперше в стартовій чверті року результат перевищив 100 млн штук.
Apple і Samsung залишаються явними лідерами ринку, зберігаючи за собою двозначні ринкові частки, але водночас відзначається активне зростання невеликих вендорів. Саме вони зараз в найбільшій мірі забезпечують висхідну динаміку на ринку.
Замість того, щоб прямо конкурувати з продукцією, яку пропонують лідери галузі, невеликі компанії зосередили увагу на окремих сегментах і спеціалізованих рішеннях. За даними аналітиків, компанії, що не входять до п'ятірки лідерів ринку носимої електроніки, спільно збільшили поставки на 55%, і цим поліпшили загальну динаміку.
Поряд з невеликими брендами ринок рухають вперед нові форм-фактори, що поступово завойовують популярність. Серед нових продуктів, які розширюють звичний асортимент носимих пристроїв, що включає смарт-годинники, фітнес-браслети і бездротові навушники, експерти називають біоелектронні пластирі, смарт-кільця і розумні окуляри з можливістю прослуховування музики.
Лідер ринку Apple в минулій чверті збільшив поставки носимої електроніки на 19,8% і випустив близько 30 млн носимих пристроїв. З огляду на це вклад компанії в загальносвітовий результат склав 28,8%.
На другий рядок рейтингу в січні-березні 2021 року піднялася компанія Samsung. Південнокорейський гігант вперше в цей період випередив Xiaomi, поставивши 11,8 млн носимих пристроїв. Китайський вендор відстав від Samsung більш ніж на 1 млн пристроїв - квартальні поставки гаджетів Xiaomi були на рівні 10,2 млн штук. В результаті ринкова частка Samsung за останній рік зросла з 11,2% до 11,3%, а у Xiaomi - впала з 13,3% до 9,7%. Замкнули рейтинг Huawei (8,2%) і BoAt (2,9%).