У першому кварталі 2021 року продажі телевізійних пристроїв в Північній Америці виросли до рекордного максимуму, йдеться в дослідженні TrendForce.
В умовах локдауна, коли багатьом американцям були виплачені стимулюючі компенсації на суму $1400, люди все частіше стали купувати телевізори, щоб чимось зайняти себе під час самоізоляції.
Ця тенденція привела до збільшення світових продажів до 49,96 млн одиниць, що на 24,2% менше показника за попередній квартал, але на 11,5% більше порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Водночас зростаючий попит на ТБ-пристрої привів до збільшення термінів відвантаження. Ряд замовлень був перенесений з першого кварталу на другий, в зв'язку з чим, за прогнозами аналітиків, у другому кварталі кількість відвантажених пристроїв збільшиться до 52,38 млн одиниць, що на 4,8% вище, ніж в період з січня по березень 2021 року.
Тим часом, виробники поступово відходять від традиційних лінійок телевізорів з невеликими екранами (43 дюйми і менше). Наголос робиться на пристроях великого розміру і на нові технології.
Так, в червні у продаж надійдуть два нових телевізора Sony лінійки Bravia, в які був вбудований штучний інтелект.
Пристрої оснащені когнітивним процесором Sony Cognitive Processor XR, який оптимізує відтворення контенту з урахуванням особливостей людського сприйняття. Новий процесор може аналізувати весь спектр параметрів таких як колір, контраст і деталі окремо, що схоже з роботою людського мозку.