До 2026 року загальна кількість абонентів платного ТБ по всьому світу досягне 1,02 млрд, говориться в дослідженні Digital TV Research.
Незважаючи на те, що в ключових регіонах ринок платного ТБ зіткнеться з серйозними викликами, в період з 2020 по 2026 рік кількість передплатників платного телебачення в глобальному масштабі збільшиться на 15 млн.
Грунтуючись на даних дослідження, проведеного у 138 країнах, експерти прийшли до висновку, що в найближчі п'ять років абонентська база платного ТБ збільшиться в 92 країнах, а в 46 країнах - зменшиться.
За прогнозами, до 2026 року найбільш помітна негативна динаміка буде в США, де абонентська база скоротиться на 16 млн абонентів.
Аналітики відзначають, що абонентська база найбільших компаній платного ТБ - Comcast, Charter Communications, AT&T, Dish Network і Verizon - вже в I кварталі 2021 року скоротилася на 1,5 млн.
Більше половини від загального числа передплатників платного ТБ у світі прийдеться на Китай та Індію. Водночас Китай втратить 10 млн передплатників в найближчі п'ять років, оскільки ОТТ-платформи в країні активно витісняють традиційне платне телебачення. В Індії число абонентів платного ТБ, навпаки, збільшиться на 21 млн.
Крім того, аналітики відзначають, що в сегменті IPTV число передплатників виросте на 63 млн з 2020 по 2026 рік, досягнувши 378 млн. Абонентська база кабельного ТБ до 2026 року складе 412 млн абонентів, що на 46 млн менше, ніж у 2020 році, коли цей показник становив 458 млн абонентів.
Супутникове телебачення втратить 8 млн передплатників (тобто абонентська база знизиться до 203 млн). У сегменті DTT зростання абонентської бази складе 6 млн, і число передплатників досягне 25 млн (основна частка в цьому сегменті прийдеться на Африку).
Раніше повідомлялося, що в період з 2020 по 2026 рік провайдери платного ТБ в Східній Європі втратять майже 5 млн абонентів, досягнувши позначки в 78,18 млн.
Очікується, що число абонентів платного телебачення в Західній Європі скоротиться на 4 млн до 103 млн за той же період.