Обсяг світового ринку віртуальної реальності (VR) щорічно буде зростати в середньому на 51,1% і до 2026 року перевищить $100 млрд, прогнозують аналітики компанії ResearchAndMarkets.
Йдеться про витрати на обладнання, програми та сервіси, що забезпечують занурення у віртуальну реальність. У дослідженні говориться, що продажі VR-пристроїв з розпізнаванням жестів будуть збільшуватися приблизно на 53,3% на рік і складуть $11,4 млрд до 2026 року.
Очікується, що майже чверть світового VR-ринку в 2026 році прийдеться на США - там витрати на відповідні продукти і технології будуть вимірюватися $23,2 млрд, чому значною мірою посприяє сегмент обладнання.
За словами експертів, ринок VR-рішень буде зростати завдяки ряду факторів, серед яких - зростаюча популярність імерсивних проектів, збільшення числа сценаріїв використання VR-техніки та інтеграція можливостей віртуальної реальності з різними пристроями.
До числа позитивних факторів дослідники також віднесли підвищення доступності VR-пристроїв і компонентів для них і використання обладнання для корпоративних і промислових завдань, а також для навчання і симуляції.
Також аналітики перераховують кілька бар'єрів, що заважають розвитку ринку VR: висока вартість повністю імерсивних VR-середовищ, велике споживання енергії таким обладнанням, несприятливий вплив VR на здоров'я користувачів і складності в розробки.
Варто відзначити, що аналітики IDC прогнозують, що обсяг світового ринку обладнання, програмного забезпечення і сервісів для віртуальної і доповненої реальності в 2024 року збільшиться до $72,8 млрд з $12 млрд у 2020-му. Середньорічні темпи зростання цього ринку складуть 54%.