Компанія Google має намір відмовитися від стеження за індивідуальною активністю користувачів. Замість цього інтернет-гігант буде впроваджувати нові технології, які захищають конфіденційність користувачів і дозволяють таргетувати рекламу без збору інформації про них.
"Людям не потрібно погоджуватися з тим, що їх дії в інтернеті відслідковуються, щоб отримати вигоду від релевантної реклами. Рекламодавцям не потрібно відстежувати дії окремих споживачів в інтернеті, щоб використовувати переваги цифрової реклами. Досягнення в області агрегації, анонімізації, обробки даних на пристроях та інші технології, що сприяють збереженню конфіденційності, дозволяють визначити чіткий шлях до заміни індивідуальних ідентифікаторів", - йдеться в повідомленні Google.
"Ми прямо заявляємо, що після того, як сторонні файли cookie будуть поступово видалені, ми не будемо створювати альтернативні ідентифікатори для відстеження користувачів, коли вони переглядають веб-сторінки, і не використовуватимемо їх в наших продуктах", - зазначає директор Google з управління продуктами Девід Тьомкін.
Варто зазначити, що про намір відмовитися від використання сторонніх файлів cookie в своєму браузері Chrome, який є лідером на ринку, Google заявив ще минулого року.
Замість цього компанія задіє технологію Federated Learning of Cohorts (FLoC), використання якої дозволяє отримати не менш ефективні результати, ніж в разі, коли застосовується персоналізована реклама на основі ідентифікаторів користувачів. Технологія FLoC використовує алгоритми машинного навчання для аналізу поведінки користувачів в інтернеті. При цьому здійснюється ідентифікація не окремих користувачів, а відбувається їх поділ на групи. Такий підхід допомагає отримати дані про більш широку аудиторію, не порушуючи конфіденційність окремих користувачів.