Приблизно третина дорослих споживачів контенту дивляться ТБ на комп'ютерах і гаджетах, йдеться в дослідженні YouGov.
Експерти проаналізували дані з 17 країн. Серед них лідирують Індія (57%), Індонезія (47%), Китай (45%), ОАЕ (40%) та Іспанія (37%). Водночас перегляд ТБ з комп'ютерів і гаджетів в меншій мірі характерний для США (20%), Німеччини (18%) і Великобританії (17%).
Аналітики пояснять високі показники в Індії тим, що в країні дешеві мобільні телефони, що призводить до росту споживання мобільного інтернету. Експерти вважають, що цей тренд вплине на розвиток 5G і кількість гаджетів, які підтримують цей стандарт.
Також варто враховувати, що на показники вплинув і загальний локдаун під час пандемії. Глядачі перестали споживати контент "на ходу". Одночасно з цим зростає і ринок стрімінгових сервісів. Медіакомпанії запускають своє ТБ, а вже існуючі гравці розширюють бібліотеку контенту.